★ ★
 
ホーム    マイ・リポジトリ        English    新潟県大学図書館協議会    ご意見  

年月を指定して移動:    
年を入力して移動: 降順ソート  |  昇順ソート

アイテム表示: 1-21 / 402.  次ページ

タイトル著者 刊行年月
イグナティオス書簡におけるマタイ伝承 : 社会心理学的視点から山田, 耕太1992-2
Time & Eternity in Yeats' Byzantium PoemsBlonde, Allan1992-2
ソロンの改革におけるセイサクテイア(重荷おろし)<1>安藤, 弘1992-2
Portraying Authentic Existence by the Method of Analogy : toward Creative Uses of the Analogy of Attribution Duorum ad Tertium for Comparative Philosophy of Religion (Part 1)Nobuhara, Tokiyuki; 延原, 時行1992-2
ドイツ国民文学の夜明けに立つ : J.E.シュレーゲルの悲劇『カヌート』(1746)の考察を中心に桑原, ヒサ子1992-2
A Pedagogical Approach of Instruction : the Logical Aspects in PersuasionNomura, Keiji; 野村, 啓示1993-2
Portraying Authentic Existence by the Method of Analogy : toward Creative Uses of the Analogy of Attribution Duorum ad Tertium for Comparative Philosophy of Religion (Part 2)Nobuhara, Tokiyuki; 延原, 時行1993-2
Tragic Destiny: The Dynamics of Hamlet's Dis-ease and Redemption (Part 1)Blonde, Allan1993-2
米国のペルシア湾政策、1969年-1976年(I) : 「二本柱」政策の諸側面斎藤, 祐介1993-2
Colleges Be Ambitious: English EducationJames B. Brown1993-2
Portraying Authentic Existence by the Method of Analogy : toward Creative Uses of the Analogy of Attribution Duorum ad Tertium for Comparative Philosophy of Religion (Part 3)Nobuhara, Tokiyuki; 延原, 時行1994-2
戦後米国の中東軍事介入態勢の変遷 : 「目的」と「手段」の相克斎藤, 祐介1994-2
A Pedagogical Approach of Instruction : Attitude Change Theories in Operating Persuasive CommunicationNomura, Keiji; 野村, 啓示1994-2
英国の公立学校(County Schools)における宗教教育の教育的論拠としての R.S.Peters の「教育」の概念柴沼, 晶子1994-2
佐渡に残る修験資料 (一)神田, より子1994-2
Tragic Destiny: The Dynamics of Hamlet's Dis-ease and Redemption (Part 2)Blonde, Allan1994-2
Conversation Instruction: Do we know what we're doing?Brown, James B.1994-2
神を見る「イスラエルの長老たち」 : 出エジプト記24章9-11節永野, 茂洋1995-2
オスカー・ワイルド『真面目が肝心』におけるトポス金山, 愛子1995-2
The Artistic Theology in F.M.Dostoevsky's Crime and PunishmentNobuhara, Tokiyuki; 延原, 時行1995-2
Yamabato: Aizu Yaichi's Preface and Tanka Poems on the Death of His Adopted DaughterKitajima, Fujisato; Goldstein, Sanford; 北嶋, 藤郷1995-2