★ ★
 
HOME    mypage        Japanese    Academic Library Association of Niigata    Feedback  

新潟県地域共同リポジトリ >
Graduate Institute for Entrepreneurial Studies >
30 研究報告等 = Research Paper etc. >
99 その他報告書 >

 

Files in This Item:

File Description SizeFormat
g_p_0003_29-40.pdf958KbAdobe PDF
Title :ВЫбор оптималъной  маркетинговой стратегии в России с учётом опыта Японии и Англии
Title alternative :日本・英国の経験を考慮したロシアのおける最適マーケティング戦略の選択
Authors :ТОМИЯМА, ЭЙКО
Publisher :新潟大学大学院現代社会文化研究科「世界経済における地域統合に関する研究」プロジェクト・グループ
Issue Date :Mar-2000
Journal Title :新潟大学大学院現代社会文化研究科共同研究プロジェクト報告書 世界経済における地域統合に関する研究
Start Page :29
End Page :40
Type Local :Technical Report
Language :und
URI :http://hdl.handle.net/10623/38182
Appears in Collections:99 その他報告書

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10623/38182

・The copyright of the materials in this repository belongs to the authors or the publishers (academic societies).

・In the case of journal articles, this repository's version might be slightly different in layout and words from the published version.

・Displayed or downloaded materials can only be used for personal use, quotation, etc. as is prescribed in Copyright Act.