★ ★
 
HOME    mypage        Japanese    Academic Library Association of Niigata    Feedback  
registered item: 86


:
Advanced Search


Previous page 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Next page 

41 日本語教育プログラム評価 : 質の保証をめざして(報告) / 田丸, 淑子 -- Language Programs, International University of JapanMar-2006 Working papers on language acquisition and education Vol.15 p.49-54 Departmental Bulletin Paper
42 語学教育の視点から見た豪州高等教育における日本語教育の評価制度の報告 : 報告 / 竹内, 明弘 -- Language Programs, International University of JapanMar-2006 Working papers on language acquisition and education Vol.15 p.41-47 Departmental Bulletin Paper
43 報告 : 卒業生の職場における日本語使用の実態 / 竹内 明弘 -- 1-Aug-2004
44 相互動詞「~あう」の動作を行なうヒトの表されかた / 木村 静子 -- 1-Aug-2004
45 動詞分類判別法 : 「辞書形」法が「ます形」法より優れている一つの理由 / 藤村 泰司 -- 1-Aug-2004
46 Written feedback and revision : Some data from a L1 writing class / Clements Peter -- 1-Aug-2004
47 問いと答えの次に来るもの : 初級段階で聞き手の反応をどう指導するか / 田丸 淑子 -- 1-Aug-2004
48 問いと答えの次に来るもの : 初級段階で聞き手の反応をどう指導するか / 田丸, 淑子 -- Language Programs, International University of JapanAug-2004 Working papers on language acquisition and education Vol.14 p.69-77 Departmental Bulletin Paper
49 相互動詞「~あう」の動作を行なうヒトの表されかた / 木村, 靜子 -- Language Programs, International University of JapanAug-2004 Working papers on language acquisition and education Vol.14 p.37-56 Departmental Bulletin Paper
50 動詞分類判別法 : 「辞書形」法が「ます形」法より優れている一つの理由 / 藤村, 泰司 -- Language Programs, International University of JapanAug-2004 Working papers on language acquisition and education Vol.14 p.29-35 Departmental Bulletin Paper

Previous page 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Next page